سلام بروبچ

every thing about one direction

everything you want about 1D

سلام بروبچ

سلام خوبید چ خبر؟ من كه خیلی خوبم گفتم آپ نمیكنم اما دلم نا خدا خواسته تنگ شد .راستی به خاطر وبلاگم چه معروف شدم هم مدرسه ای هام بهم میگن ما وبلاگت رفتیم چه معروف شدم چند نفر تو نظرات به صورت خصوصی و غیر خصوصی گفته بودن عكس هری بذارم دوستان بهتون قول میدم بذارم سرم خلوت شد عكس هری هم میذارم عزیزای دلم .یه آدم تخیلی واسه من نظر گذاشته من همسر آینده زینم حیف آینده اون بدبخت نیست خرابش كنی؟من رفتم كل مفاتیح رو واست خوندم بلكه شفا پیدا كنی.خب به هر حال دوستان خوبم ممنون كه لطف میكنید بازدید میكنید و نظر میدید .تصمیم گرفتم چند تا از انشا های جنجالی كه سال دوم راهنمایی نوشتم رو فردا واسه شما بنویسم شما هم فیض ببرید.ایول خب دیگه بای تا فردا

نظرات شما عزیزان:

mohi joon
ساعت20:24---6 آبان 1391
گاوکوچولو توبرو صلواتایی ک نذر کردی بفرست بعد بشین بره مردم مفاتیحو ختم کن دوست خرخووووووووووون بیشعورم

mahi dokhmal
ساعت21:18---13 مهر 1391
to keh darbareh hameh minevesi bejoz maoule bichareh darbareh onam menevis

mahi dokhmal
ساعت21:18---13 مهر 1391
to keh darbareh hameh minevesi bejoz maoule bichareh darbareh onam menevis

mahi dokhmal
ساعت21:18---13 مهر 1391
to keh darbareh hameh minevesi bejoz maoule bichareh darbareh onam menevis

mahi dokhmal
ساعت21:18---13 مهر 1391
to keh darbareh hameh minevesi bejoz maoule bichareh darbareh onam menevis

mahi dokhmal
ساعت21:18---13 مهر 1391
to keh darbareh hameh minevesi bejoz maoule bichareh darbareh onam menevis

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 13 / 7 / 1391برچسب:, ] [ 1:11 قبل از ظهر ] [ Atefeh Fathollahi ] [ ]